1. Com fer la reserva en tres passos
1) Omple el formulari de contacte i espera la nostra resposta.
2) Un cop rebis la nostra resposta, fes el pagament de la fiança a través de transferència bancària. D’aquesta manera quedarà confirmada la reserva.
3) Reserva confirmada!
2. Com puc contactar amb vosaltres?
3. Cal fer una reserva mínima?
No! Contacta amb nosaltres per a qualsevol dubte. Mentre tinguem lloc, les nostres portes estan obertes!
4. He de pagar matrícula per a les estades curtes?
La matrícula s’abona per estades a partir dels 7 dies i l’import ve marcat segons l’estada total. El pagament s’ha de fer efectiu el primer dia d’arribar a la residència.
5. Puc visitar la residència?
Podem organitzar una visita de dilluns a divendres entre les 10:00 i les 14:00 h o entre les 16:00 i les 18:00 h. Fora d’aquestes franges horàries cal concertar visita. Per aclarir possibles dubtes us atendrà directament la direcció, que us farà un «tour» per tota la instal·lació. Podeu contactar a info@barcelonaresident.cat o al telèfon +34 93 268 78 79. També podeu consultar a Google Maps, on podreu veure els espais en un «tour» virtual.
6. Cal dipositar fiança?
L’import de la reserva equival a la fiança. Una vegada hagi finalitzat l’estada i s’hagi comprovat que no s’ha causat cap desperfecte ni s’ha sostret cap element propietat de Barcelona Resident, es procedirà a abonar l’import de la reserva al compte bancari del resident.
7. Com recupero la fiança?
Si tot està correcte i no falta res, en el termini de 30 dies es fa el reemborsament de l’import per transferència bancària.
8. Com puc cancel·lar la reserva?
Si ho desitges, pots cancel·lar la reserva contactant amb nosaltres. Si fas la cancel·lació quinze dies abans de l’entrada a Barcelona Resident, se’t retornarà el 50% de l’import de la reserva. Si la cancel·lació es fa efectiva en un període inferior als quinze dies de l’entrada a Barcelona Resident, no es retornarà l’import abonat en concepte de reserva.
9. Els llençols i les tovalloles estan inclosos?
Sí. Les tovalloles, els llençols, la coixinera i el nòrdic estan inclosos en el preu de la reserva. A més, hi ha un servei de neteja setmanal de llençols i tovalloles.
10. Hi ha servei de bugaderia?
A Barcelona Resident tens servei de bugaderia (rentadora, assecadora i servei de planxat –autoservei–) obert tot el dia. A més, pots contractar un servei de bugaderia externa.
11. Està permès portar convidats?
A Barcelona Resident està permès portar convidats durant el dia, però no està permès que pernoctin a les instal·lacions. Només podran visitar les zones comunes i les plantes baixa i primera.
12. Està permès fumar?
No. No es permet fumar en cap de les àrees de Barcelona Resident.
13. Connectivitat wifi i fibra òptica
Tots els espais de la residència estan equipats amb tecnologia wifi i fibra òptica per a dispositius de telefonia mòbil i equips informàtics. Aquests serveis estan inclosos en la tarifa d’allotjament.
14. Menors d’edat
Els pares o tutors legals dels hostes de Barcelona Resident que siguin menors d’edat hauran de signar una autorització en la qual es responsabilitzen de la seva estada a Barcelona Resident en el moment de fer efectiva la reserva.
15. Actualitat SARS-CoV i restriccions
Si es torna a decretar un estat d’alarma a causa de la pandèmia i no has fet l’entrada a la residència, no girarem rebuts fins que puguis entrar a la teva habitació. Si ja l’has ocupat i tens el contracte d’allotjament en vigor, aplicarem una bonificació per amortir els costos d’arrendament, en el cas que no facis ús directe de l’habitació o de les instal·lacions. Esperem no haver de tornar a patir una pandèmia similar a la COVID-19!